Sunday, June 14, 2009

Life as an Econo-fare Plane Ride

A few days before classes officially start- and as the school year begins, it brings with it new pressures and hurdles. But for today, I was my usual wicked self- I was bored traveling by myself so I tuned in to my monologue:

Kaloka talaga it Econo Travel. Sugad it Business Class- dagko it seats, mahusay. An kanan Econo didto ha luyo, kulang nala Monobloc it am lingkuran. Bis man an mga sakay, baga nala gihap hin waray la. An usa nga Kano, naka shorts ngan sando nga buho-buho la. Lugar, ira ngay-an adto balay?

Harumamay kala nga an babayi nga ak sapit gin kuha an usa nga side han ak seatbelt! An iya la, kun mag crash hiya la masurvive kay tulo iya seatbelt. Karasa duklaton.
Magla-laptop unta ak, takay pag abre ko barahiboon pa- an kan Cindy, an ayam nam nga may Cataract. Waray ko nala ituloy- naggamit nala ak han notebook ko. Tutuo an ak usa pa nga sapit, sigi an kita ha ak. Gasi niya nagno-notes ak han demonstration han mga Flight Attendant. Bun-on ko pa hiya han ak tauyon nga fountain pen, bangin lugod hiya ma-tetanus. Eklavu! Nagsusurak gad la ak kanan research nam.

Pagkada han pagka-on, maupay an kapakiana ha Business Class. “Coffee, tea or juice, Ma’am?” “Would you want some crackers, Sir?” Uday, pagkadi ha am, gin labay-labayan la kami. Waray man la magpakiana kun gusto nam hin tubig (an dida la ha gripo).. Charing! Balit, maaram man ak nga tungod Econo an ticket waray talaga pagkaon.


OA gihap an iba nga kasakay nam. Para gutiay la nga turbulence… Nalisang lugod an Flight Stewardess, nasiring, “We’re just experiencing a bit of turbulence Ma’am.” Kun ako pa adto, sugad ti-crash na an eroplano mapasig-unahay ngahaw ak han parachute. Balaha nala kamo dida! Balit…

“We are making our final approach and will be landing shortly.”

Back to reality.

As I felt the plane descend, I felt both a twinge of fear and trepidation. I know in three days, I’d be back home, facing the unavoidable- ready or not. I also know there is a chance we could plummet to our deaths this very moment. But the silliness in me gets the better of things, and I try to think of the comic side of the situation.

Some people think fates determine the outcome of every situation- and that failure is sometimes inevitable. Some people believe it is all simply a game of luck and all they could do is dream of winning. I personally believe it’s simply a matter of keeping one’s head above the water. We cannot predict what’s in store ahead, and a bothersome Econo ride may be in order now and then, but as life reminds us- everything gets a little bit easier when you have a sense of humor.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails